Lasagne!

Suuupergott blev det!

4 portioner

Det här behöver du:

En sats köttfärssås

8-10 st Lasagneplattor

1 pkt Fetaost

1 dl Creme fraiche

Gör såhär:

Varva köttfärssås och lasagneplattor. Börja med köttfärssås och avsluta med plattor.
Smula fetaosten och blanda med creme fraiche.
Bre fetaoströran på lasagnen.

Laga på 200° ca 30 minuter beroende på vad du har för lasagneplattor.

Servera med en god sallad!

Smaklig spis!

4 svar till “Lasagne!

  1. Hej hej.. halkade in på din blogg och tänkte lämna en kommentar!
    Ser att du äter enligt ViktVäktarna?
    Hur går det tycker du?

    Jag själv äter enligt LCHF just nu, men har börjat må väldigt illa. Vet inte om det är pga av allt fett. Har testat de flesta dieter, men har nu insett att jag måste ändra livsstil. Går inte att jojo-banta hela livet lixom.
    Vill gå ner snabbt, men vill samtidigt kunna äta allt.
    Har funderingar på att gå över till ViktVäktarna. Lära mig att äta rätt lixom.
    Hur mycket har du gått ner och på hur lång tid?

    Kika gärna in hos mig.

    EMMA

  2. Hej Emma!

    Jag äter inte enligt viktväktarna längre. Jag klarar det inte. Tror att det är för att jag gillar mat så mycket, och riktig mat. viktväktarna är mycket lättprodukter och så.

    När jag körde efter viktväktarna så gick jag ner ca 8,5 kg på två månader.

    Har funderat lite på lchf också. men har som du kommit fram till att jag måste ändra livsstil helt enkelt.

    Lycka till med allt.

    Om du kommer på något bra så får du gärna dela med dig.🙂

Kommentera

