Vinn presentkort på Min Müsli!

Majas första tävling!

Vinn presentkort på Min müsli!

Allt du behöver göra är att lämna en kommentar och motivera varför just du ska vinna.
Länka gärna till tävlingen i din blogg. Liten guldstjärna i kanten blir det då.🙂

Tävlingen pågår till söndag 13 Juni.

Lycka till!!

29 svar till “Vinn presentkort på Min Müsli!

  1. Minmüsli har jag velat prova jättelänge! Äter müsli varje morgon men lyckas inte riktigt förmå mig till att unna mig denna typ av lyx. Vore jätteroligt att få testa, verkligen!

  2. som relativt nybliven vegan, som dessutom gillar att träna, är det för mig extra viktigt att kunna ha kontroll över näringsinnehållet i varje måltid för att vara säker på att inte gå miste om viktiga näringsämnen. frukosten är det som oftast är mest problematiskt, kanske framför allt fett- och proteinmässigt. Om jag fick blanda min egen müsli skulle jag dock kunna maximera även denna måltid!

  3. Jag har precis upptäckt vad viktigt det är att bry sig om sig själv. Ett sätt kan vara att äta produkter med så få tillsatser som möjligt och frukosten är för mig avgörande för hur resten av dagen ser ut. Bra val ger goda förutsättningar. Minmusli låter som en god hjälp på traven.

  4. Jag vill vinna eftersom jag ofta har det stressigt på morgonen innan skolan och då är det perfekt att äta lite musli till frukost eftersom det är väldigt snabbt och lätt men väldigt gott! Skulle vara roligt att testa på lite nytt🙂

  5. Jag vill vinna för jag ska börja vara mer nyttig på morgonen och det vore bra att börja dagen med müsli än oboy och macka.😀

  6. Det kanske är dags för något annat än fil och havregryn,
    kanske jag på frukosten får en ny syn,
    med lite gott och blandat i en burk så fin,
    ja, det höjer nog morgon-energin!

    acwikberg@live.se

  7. Jag vill vinna därför att jag vill prova att blanda en egen müsli. Älskar müsli annars men svårt att hitta en bra sort.🙂

  8. Jag tycker att jag borde vinna för att jag är allergisk mot exakt alla färdigkomponerade musliblandningar som finns i butik. I varje fall alla jag läst innehållsförteckningen på, och det är många!

  9. jag borde vinna för att jag är en fattig student som inte har råd med sånt lyx som müsli. och jag håller på och ska gå ner i vikt nu, så det här presentkortet skulle vara en stor hjälp på vägen, för müsli är bra att äta när man ska gå ner i vikt🙂

  10. Jag hittar sällan en musli som passar mej perfekt. Alltid är det något man inte gillar. Därför är det ju bra att på blanda sin egen.

  11. Hej!!
    Jag vill gärna vara med i din tävling o länkar till min blogg.
    Hm….mycket märkligt jag hade nämligen hört talas om denna musli av en kompis som sa att den var kanon god o nyttig!
    Tyvärr glömde jag bort det hele tills jag fann din fina tävling.
    Varför ska just jag vinna: Jag är urdålig på att äta frukost trots att jag vet hur viktigt det är.
    Vill äta nyttigt o komma i form efter min lilla sons födelse.
    Är oxå vansinningt förtjust i alla dess frukter, nötter o frön därför vill jag JÄTTE gärna vinna.
    /Linda

  12. Hej, är gärna med och tävlar om presentkortet. Jag äter alltid musli och yoghurt till frukost eftersom det är både nyttigt och mättande plus att det är vansinnigt gott.

    Hälsningar Pia
    bakformen@gmail.com

  13. Jag är en nyliven mamma som kämpar för att hitta nyttiga men samtidigt snabba och lättfixade mellanmål… man behöver ju så mycket näring hela tiden när man ammar.
    Och med den stora variationen hos Min Müsli – finns ju både långsamma kolhydrater i form av olika gryn, goda fetter i form av nötter och snabb energi i form av torkad frukt – skulle jag kunna ta smaskiga mat-pauser med gott samvete🙂

    Håller tummarna!
    /Ylva

  14. Är gärna med i utlottningen! Älskar musli, äter det varje morgon, men det är alltid kul med lite variation och chans att prova något nytt!

  15. Under hela sommaren kommer jag att sitta och arbeta med mitt examensarbete, och eftersom jag inte ens har någon planerad semester kommer jag definitivt att behöva lite god uppiggande energi på morgonen för att få motivation och ork till att arbeta. Lite egen müsli skulle ge min energi en välbehövlig boost när alla andra är lediga, solen skiner utanför fönstret och när man helst av allt inte vill sitta inne och arbeta. Jag förtjänar en god morgonstund i sommar!🙂

    Jag har länkat till din tävling här: http://fairy.blogg.se/appletree/2010/june/min-musli.html

  16. Äter m¨suli varje dag då det är både nyttigt och gott. Vore en fantastiskt kul grej att få komponera min egen blandning!

  17. Åh, jag skulle ge bort det till min kollega som äter müsli eller flingor till lunch – varje dag. Tycker att han kan få en helt egen blandning i sin skål istället för de massproducerade från butikshyllan.

  18. Jag vill vara med, min tös ska nämligen gå sommar skola och det skulle vara bra för henne att få något nyttigt innan hon går i väg.
    Hoppas att just vi vinner!!
    Det ät motigt nog och gå i sommar skola när man vet att kompisarna har sommarlov.
    Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.
    hockeytossan@hotmail.com

  19. Liten guldstjärna till dig ändå, jag skulle bli så glad om jag vann…skulle ge min dotter musslin för hon behöver få nya vanor.Ella är arbetslös fick idagarna besked att butiken där hon skulle sommarjobba ska stänga. Så där försvann lyckan av att få lite lön i sommar. Lite god frukost är ju dagens början, en promenad och lite gratis nöjen det går ju också..En dag kommer lyckan tillbaka…kramiz Maria

  20. Vi kommer ALLTID hem med den där röda påsen med musli från Coop… Dålig fantasi eller bara ren slentrian – det vore kul att vidga sina vyer med lite deluxe-musli!

  21. Är med🙂
    Äter müsli varje dag på jobbet på matrasten så jag kan verkligen behöva få fylla på mitt lager med lite roligare müsli än den som finns i snabbköpet🙂

Kommentera

