Jag fyller år!

Och gissa vad jag har fått!?!?!

Just det!!! en KitchenAid!!!!!!!

8 svar till “Jag fyller år!

    • Tack så mycket! Ja visst är den snygg!! Jag vill typ sova med den. Tror jag ska göra det inatt. Sambon får ligga på soffan.🙂

  1. TACK FÖR TREVLIGT FÖDELSEDAGS FIKA MED MYCKE GOTT FIKABRÖD O GODA PAJER. ÖNSKAR ER EN TREVLIG KVÄLL I TROSA. KRAM STINA

  2. ÅHÅHÅHÅÅÅHHH SÅ ROLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gosch vad glad jag skulle bli =) är den bra??? värt att skaffa en???

  3. Jättefin! ^^
    Grönt är sjukt snyggt ju,
    själv har man en svart – cooool man är då xP

    Haha, men grattis🙂
    I efterskott^^

Kommentera

